سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
>>جعفری ( پنج شنبه 91/6/23 :: ساعت 1:38 صبح)

پس از ورود نسل تلفن های همراه آیفون، بازی انگری بردز و یا پرندگان خشمگین، در سال 2009 توسط شرکت رویو تولید و توسط شرکت چیلینگو به بازار عرضه شد که در اواخر سال 2010 ،شرکت رویوی خود به صورت مستقل تولید و توزیع بازی را بر عهده گرفته است.

این بازی پس از مدت اندکی توانست که در میان کاربران موبایل محبوبیت فوق العادی ای کسب کند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص کامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد. و امروز کمتر گیموری است که با این بازی ساده و جذاب ناآشنا باشد.

ثامن تم:هدف جدید پرندگان خشمگین: تخریب مساجد و جنگ در ایران!

تخریب مسجد در ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین !!!!!!!!!!!!!!!!!!

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

پرنده های خشمگین هم آلوده مسائل سیاسی و مسائل ضد اسلامی شده. بازی محبوبی که حتما دربارش شنیدین و شاید هم یکبار اون رو بازی کردین. در مطالب قبلی نیز مطلبی رو به انتشار گذاشتیم که در یکی از نسخه های این بازی باید به سیاره ای کاملا شبیه به ایران حمله کنید و اون سیاره رو نابود کنید. در نسخه جدید این بازی پرطرفدار برای رسیدن به اهداف بازی باید بارها و بارها مسجدی را خراب کنید. همچنین خوک هایی که داخل مسجد ساکن هستند را باید از بین ببرید.

جواب ایرانی ها به بازی اسرائیلی پرنده های خشمگین

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

ما ایرانی ها هم بیکار ننشستیم و اینجوری جواب توهین های طراحان این بازی رو میدیم. دوستان انتشار بدن.

The Iranian response to the Israeli game angry birds

منبع:http://komeil64.blogfa.com/

 


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 22
بازدید دیروز:  26
مجموع بازدیدها:  172947